Dag 07 – Min bästa vän

min lillasyster är min absoluta bästavän, på riktigt asså. tror inte du fattar hur mycket jag älskar dej din lillskit. 5 år och så jääävla underbar. du ser allt, när man är glad eller ledsen. du kan verkligen se det ingen ser. även om vi bråkat, så är du alltid världens gulligaste mot mej. när jag är sjuk så kommer du in var 10e minut typ och frågar hur det är och jag behöver något, sen kommer du in och håller mej i handen, klappar mej på pannan å kramar mej, haha asså du är ju för söt ibland. jag behöver inte gråta för att du ska se att jag är ledsen, du bara ser liksom, och ska alltid trösta som att du var min storasyster istället för lillasyster. alla dina planer om oss, haha, att vi ska bo i samma hus, köpa hund och allt, och inga killar säger du hela tiden, haha. men seriöst, finns ingen bättre än dej sötnos. skulle gå genom eld för dej syster, du är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...