Dag 11 – Mina syskon

haha bilder från 1380 talet, nä men vissa är lite gamla sådär. jag berättar i ordning, asså från vänster.
först så har vi då Erica som är 22 år, Jonte 12 år, Sebbe som blir 18 nu om några dagar, Frida 5 år och Malin 26 år.
Ja vad ska man säga om dom då :) det är bara en jag bor med hela tiden, Frida. Och Jonte varannan vecka. Erica bor i bromma med sin kompis och granne med dom bor Malin men hennes man och 3 barn. Sebbe har flyttat upp till åre och pluggar där, så det är ganska så tomt nu. Jonte och Sebbe är mina "plus syskon" eller vad man ska kalla dom, alltså min pappas tjejs barn som hon hade innan dom träffades, men jag har ju levt med dom i typ 8 år så dom är som mina syskon. men alla är helt underbara på alla sätt. kääärlek till er, ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...