Dag 16 – Min första kyss

haha jadu, min första kyss.. om man kan kalla det en kyss så var det på dagis. så galet mysigt och jag tänker efter. jag var såååå kär i den där killen som var ett år äldre än mej. vi lekte jätte ofta, var nästan alltid med honom. sen en dag när vi var ute så tog han min hand och sprang med mej bakom en liten stuga. där sa han att jag var den sötaste tjejen i världen, aw, och pussade mej på kinden. jag blev jätte glad och frågade om han kunde pussa mej på munnen som alla mammor och pappor gör, och ah, tungor hit och dit, haha en kyss vet jag inte om det var.. men det var lite gulligt när vi stog där bakom och hoppades att ingen skulle se oss, det var ju sååå pinsamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...