försvinner du, dör jag.

bloggen är ett ställe jag kan skriva av mej på, där jag kan skriva det jag vill som jag inte vågar säga till en person. denhär känslan i kroppen, jag vill bara springa ifrån allt, lämna allt. men samtidigt så vill jag stanna för att se om jag har en chans kvar.. varje gång det här händer, asså shit, det går inte att förklara smärtan. jag vill inte förlora dej men samtidigt så vet jag ju att det är mitt fel. jag vågar inte berätta för dej vad det är, för jag är för rädd för att förlora dej, men när jag inte berättar så försvinner du för det. jag vet inte vad jag ska göra. jag älskar dej för mycket för att förlora dej. försvinner du så dör jag. du är min styrka, mitt hopp, mitt allt. du har fått fram en sida av mej jag inte trodde fanns. du är min bästa känsla och min ondaste smärta. jag är inget utan dej, jag driver inte. jag vet inte vad jag ska ta mej till för vart jag än går, allt påminner om dej. jag vill låta dej va för din skull, fatt jag älskar dej, men då dör jag inom bords. men jag dör för dej så är det de du vill, då gör jag det. förlåt för allt, allt som hänt, allt jag gjort, förlåt. du förstår inte hur mycket jag ångrar allt, hur mycket jag älskar dej, jag tror inte du fattar. jag dör hellre än att känna dethär, att förlora dej. kommer aldrig glömma nu för nåra dar sen när du spela å sjöng låten.. jag kunde fan inte sluta gråta, du är så jävla söt, underbar och allt. du är det absolut bästa som hänt mej.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

är det simon du snackar om?

2010-12-12 @ 18:30:06
Postat av: Elin

Sv: Ja..

2010-12-12 @ 18:44:51
URL: http://eeriiiksson.blogg.se/
Postat av: Mikaela (från en annan data)

Vill han ha tillbaka dig? ;/

2010-12-12 @ 18:50:29
Postat av: Elin

Sv: asså allt är väl lite knas nu, jag vet inte vad som händer, en dag är vi typ mer sams än vad nån annan är och sen nästa dag bråkar vi om vad som hände förut, men jag vet inte :/

2010-12-12 @ 18:55:16
URL: http://eeriiiksson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

okej fan va jobbigt. men det är han som är ''sötnosen'' som du skriver om eller? förlåt att jag lägger mig i så mycke, känner ju inte dig men är bara intresserad ::)

2010-12-12 @ 19:08:45
Postat av: Elin

sv: ja det är han, haha nej det gör inget :)

2010-12-12 @ 19:13:08
URL: http://eeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...