frost

hatar vintern på alla sätt, nää fan va jag ljuger för det gör jag inte. älskar dom där mörka kvällarna när man kolla på film, alla tända ljus, när man myser i mörkret, dom där tjocka sockorna och tröjorna, och såklart julafton och nyår. men sen finns det inget mer bra med vintern tror jag. kylan och all jävla snöööö, det dödar mej, döööö. kommer nog kännas lite konstigt att fira julafton på stranden i år, har aldrig åkt iväg över jul, men skönt ska det bli. men dom där flygplanen, hähä, är galet flygrädd, kommer ihåg när jag och simon flög hem från blekinge, det tar liksom 40 minuter typ, jag satt och böla hela resan, hihi, kommer inte ihåg så mycket men jag var väl tjurig mot han då, haha stackarn. snart kommer pappa hem med lillasyster och det ser ut som att hela sverige har vart här så jag får väl ta och börja städa lite, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...