I stand here taking every breath with you

vaknade för ett tag sen, och gissa vaaad. jag är galet glad. 2 saker. en av dom är att det är bara en vecka kvar i skolan, sen solsolsol, och så det andra, du är söt, myyys var det! ;$ inte fatt ni fattar dårå, men det var inte meningen. sitter här och lyssnar på musik, har precis städat i huset lite. har så jääävla ont i magen, värsta mensveckan i min liiiiiv. fyfan, igår innan idol asså.. jag skojar inte, det kändes som ja höll på att dö, fick riktiga jävla kramper så man började kallsvettas, fyfaaaan. inte alls lika ont idag iallafall (y) nu ska jag kolla på the oc, kärlek ! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...