it's called love

har känt dej i nästan 4 år men det är inte förns nu jag insett hur mycket du betyder. när vi gled ifrån varandra, den där saknaden gjorde så ont, bara för en skitsak? ;p nu efter dendär tiden vi var ifrån varandra så kan man bara skratta åt det, för vafan hände, inenting typ. jag älskar att vara i din närhet, när du håller om en, när du ser att jag är lessen och tar min hand, höra dina världelösa skämt, skratta hos dej, gråta hos dej, jag älskar allt med dej, när du säger dom där söta orden, när du viskar dom där gulliga sakerna i mitt öra, haha fööör gulligt. du betyder mer än du tror bror, finns här, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...