kärlek, på riktigt

jag hatar att vara kär, nej nu ljuger jag.. men i fel kille iallafall. som nu. känslan av att vara i din närhet, krama dej, kyssa dej, asså gaaaah. den där känslan i magen, jag kommer inte ihåg sista gången jag kände på det här sättet. men varför du? du är inte seriös, jag är inte seriös, och nu.. fan. jag tänker på dej hela tiden, du försvinner inte bort från mina tankar. även fast det är som det är, oseriöst och ah, så är det underbart ändå. du är så jävla söt, jag blir galen..

Kommentarer
Postat av: Alic

Är det han i din skola du menar ? Han du gjorde slut med för ett tag sen :p har för mig att han hetter simon eller något ?

2010-12-02 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...