allting börjar om

galet rolig kväll, saknar det !
kom på att hela in no fanns på datan så jag har pluggat mycke nu fan, duktiga jag! sitter och lyssnar på gamla eminem låtar, ååååh, jag är kär. har är grym, älskar killen :)) när jag blir stor så ska jag ha en kille som honom, då vet ni det. hrå lite smått panik sådär, ska fan söka in till nåt gymnasium om 3 månader, och jag vet inte vad jag vill.. kommer jag inte på något så får det bli arkitekt, men kul å plugga i 8 år till -.- aja, man tjänar ju bra når man väl är klar, hihi (a) om jag blir det så ska jag designa mitt hus också (y) nu ska jag ner och myspysa med frida, byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...