Dag 05 – Vad är kärlek?

åh, sämsta ämnet att skriva om när man känner för att döda kärleken.. men ah ska försöka :) jag vet ju inte vad kärlek är igentligen, det tror jag ingen vet för den bara finns där, för mej kan det va en sak och för nån annan en helt annan sak, så ja kommer bara prata om vad jag tycker kärlek är och inte bry mej om någon annan nu dah :) 
för mej är kärlek det bästa som finns, utan kärlek skulle man dö. kärlek finns i alla, alla älskar någon, det kan va allt från den man är gift med till en jävla mygga. det är fortfarande kärlek.
men att vara kär är en helt annan sak än bara kärlek. att vara kär är det bästa och det sämta som finns. det kan vara underbart och värdelöst. man kan älska det och hata det, ah ni fattar.
det bästa med att vara kär är när det pirrar i hela kroppen, när det känns som att man kan flyga ifrån allt och bara le, när man inte kan se något annat än honom. älskar det. när han bara ser just dej, ser vem du är. så jävla underbart. och det där känslan när man känner att man skulle kunna göra vaaad som helst för den man är kär i, döda eller dö, och vet att den människan vill jag dela hela mitt liv med, då inser man vafan det är man lever för. och sen den där dåliga delen, när man blir sviken, när man sviker, alla tårar, när man ser honom med andra, ah.. då vill man inget annat än att dö.
näh men seriöst, skulle det inte finnas någon kärlek på jorden så skulle vi dö, tror jag. ingen skulle klara att leva utan att vara älskad av någon. kärleken är allt, exakt varje dag så finns kärleken där, man älskar och blir älskad, sin mamma, pappa, syskon, kompisar, pojkvän, flickvän, vad som helst. kärleken finns aaaltid där bland oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...