Dag 01 – Presentera mig själv

vet inte va ja ska skriva om mej typ.. men ja heter elin iallafall, är 15 år och bor hos pappa i viksjö. livet går upp och ner som en bergodalbana med det funkar (; ääälskar musik, mina vänner, familjen och uppmärksamhet som vissa kanske märkt. när jag är ensam så älskar jag att kolla på film, helst disney, hehe. jag ritade och fotade som en galning förut men har inte direkt så mycket tid eller ork för det nu. jag är grym på att göra illa mej, typ gå in i saker, och göra bort mej, varje dag :))) skrattar gör jag hela tiden, jobbit skratt liksom, lite störande men jag tycker att allt är så jävla kul så jag kan inte låta bli, hehe bättre än att gå runt å deppa hela dagarna iallafall :D har många svagheter, typ dom där biffiga armarna, mmmmmmh. älskar barn, dom gör en glad vad dom än gör :))) ja de va väl typ allt, fast ja är också lite självkåt sådär, står framför spegeln den mesta tiden när ja är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...