Dag 03 – Mina föräldrar

då va det dax att berätta om mina föräldrar då :))dom är skillda och jag bor hos pappa för mamma bor i gävle, men jag älskar båda exakt lika mycket för det. dom är bäst, på riktigt, jag älskar dom galet mycket. ja, visst kan man va trött på sina föräldrar och allt, men jag skulle aldrig klara mej utan dom, dör dom dör jag, så är det. dom finns alltid där för mej och det vet jag. hos dom kan jag vara mej själv och aldrig skämmas. har underbara minnen med er båda. bor ju som sagt hos pappa, saknar mamma varje dag. men när vi väl träffas så har vi alltid kul, haha, du är väl alltid slut när jag åkt hem, som ja håller på, hihi :))) men ah, ni är allt och hoppas ni fattar hur mycket jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: filippa

Jag bor också bara med pappa medans mamma bor i Fagersta, visste inte att någon hade som jag..:)

2010-11-27 @ 20:35:21
URL: http://filipparibbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...