det var så längesen men det finns där än

vill glömma dej, men det går inte. hur mycket jag än försöker så finns du fortfarande där bland mina tankar. jag vill inte vara utan dej, jag vill ha dej här. varje gång jag ser dej, fan asså vad ont det gör. att se dej le, skratta, vet inte vad, allt, det gör så ont. du är så jävla fin, så söt, så underbar. skulle jag inte sabba det så skulle du fortfarande vart här och hållit om mej som ingen annan kan och kysst mej som ingen annan kan. vad är kärlek ? kälek är skit. seriöst, gör det något annat än att såra, orsaka tårarna som inte vill sluta rinna och orsaka smärta ? det är över.. men du finns kvar, du kommer alltid finnas kvar, jag vill inte. försvin från mina tankar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...