du vet vem du är...

hoppas du är nöjd nu idiot. hade precis bestämt mej för att glömma dej och det första du gör är att riva upp såren, vafan är ditt problem. hoppas du läser för ja vill säga att du betyder inte ett skit, du är ingenting för mej. de du har gjort mot mej är fan inte rätt nånstans. jag försöker radera alla jävla minnen för jag vill inte se dom, jag ångrar allt vi hade. seriöst om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden så skulle jag aldrig träffat dej eller ens börjat prata med dej. ta bort mej på facebook också, gör de, fan va tuff du är ! seriöst lek inte så jääääävla mycke. du vet fan vad du har gjort bara du tänker lite och inte med din kuk. du har förstört något inom mej som ingen kan laga. trodde inte på det alla sa först för jag trodde aldrig att du skulle göra det mot din egna tjej, tss tänk med nåt annat än kuken nästa gång du blir tsm med nån ditt äckel. jag vill inte gråta pågrund av dej för du är inte värd mina tårar, ja förtjänar någon bättre än dej. trodde inte att du av alla? du som vet mest om mej typ, efter allt ja gått igenom, du är väl för dum för att fatta vilket jävla liv jag haft, all smärta. du brydde väl dej inte? och om du inte kommer ihåg vad du kallade mej den där dagen, du låg breve mej och så dom där orden till mej, fyfaaan. du lägger allt på mej också, haha du är ett skämt. och du skulle ta självmord å börja böla för allt å blablabla, haha vilken man. de ju ändå jag som fick all skit på mej. aldrig mer någon som dej, skulle aldrig kunna sjunka så lågt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...