en såndär igen

Är du?
1. Är du singel? mmmja.
2. Är du lycklig? jorå.
3. Är du uttråkad? haha, annars skulle jag väl inte lägga ner tid på dethär ?
4. Är du ledsen? mjo kanske.
5. Är du italienare? nej.
6. Är du gravid? nej.
7. Är du en cooling? nej för mina byxor är uppdragna till min bh nästan :'(

Olika
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja!
2. Har du nånsin blivit sårad? jo.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? mm.
4. Är du kär? ja.. fast nä.
5. Vill du gifta dig i framtiden? kanske.

Antingen eller
1. Kärlek eller lust? kärlek.
2. Hår eller ögon? ögon.
3. Katt eller hund? hund.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? vet faktiskt inte.
5. TV eller Internet? internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? inget.
7. Pengar eller lycka? lycka.
8. Dag eller natt? beror på.
9. MSN eller mobil? mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Brutit ett ben? nej.
2. Gjort nåt du ångrar? jo..
3. Hoppat Bungee Jump? no.
4. Ljugit för någon du tycker om? mm.
5. Ätit en hel tårta? haha?
6. Gjort bort dig offentligt? har jag nån gång inte gjort det?
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja.
8. Gråtit när ett husdjur dog? sötnosen är inte död ännu.
9. Velat försvinna? mm.

Olika
Vad såg du på tv sist? disney channel ;$
Vems blogg läste du sist? kenzas.
Vad åt du sist? lunch.
Vem pratade du med sist? uhm?
Vem ringde du sist? kommer inte ihåg.
Vem messade du sist? patrik.
Vad läste du sist för bok? hehe ingen aning.
Vem pussade du sist? lillasyster.
Vem kramde du sist? lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...