fem saker ni kanske inte visste om mej

  • Jag gråter i stort sätt varje dag, vissa dagar flera gånger om dagen. om någon vet hur saknad känns så är det jag..
  • Jag tycker att frukt och bär är tusen gånger godare än godis och glass, men ändå äter jag godis och glass oftare för jag gillar dom där sockerkickarna, höhö.
  • Många frågar mej, speciellt på sommaren men också på vinter, vilket land jag kommer ifrån och får en chock när jag svarar sverige. fattar inte varför igentligen.
  • Vissa dagar stannar jag hemma från skolan bara för att slippa se mitt ex...
  • Jag är grymt stolt över mej själv fatt jag är så stark som jag är. Jag har tagit mej själv hit där jag står idag på egen hand, utan någon hjälp, även fast jag har gått igenom en grymt jobbig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...