fem saker ni kanske inte visste om mej

  • jag har bara vart kär på riktigt en gång, dom andra har inte vart äkta kärlek.
  • det finns många saker i mitt liv som jag inte berättat för någon, fast jag vill prata om det. men jag skäms över det som hänt så jag har aldrig vågat.
  • att lyssna på musik är det bästa jag vet, högt ska det va. man behöver inte tänka på något, bara lyssna. ibland kan jag lyssna hela dagar, från morgon till kväll utan stopp.
  • två saker som jag är grymt svag för är riktigt biffiga armar och hur vissa killar pratar, deras röst asså.
  • jag kan börja skratta över vad som helst, länge också, även om jag inte ens tycker det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...