hej lillen

Vill jag bli sådär liten igen? JA. åh, saknar faktiskt att vara liten, vilken jävla fantasi man hade, blev glad för att, kunde börja lossas gråta och då bli ihjäl pussad, inga äckliga läxor och prov, bara chill. i want. men nä, tyvärr så blir man äldre för varje dag, men det finns ju bra saker med det också, snart ska man flytta hemifrån, tänk, allt är ens eget, inga krav, ens eget ställe, något jag är ganska så sugen på nu. tänk att bara låsa upp en dörr och veta att allt är ens eget, hihihhi :) för ett tag sen tänkte jag lite, jag vill ju åka till usa och plugga ett år men vem har 100.000 i fickan, höhö, och jag vet inte längre, helt ensam i ett år kanske inte riktigt är min grej. men språkresa SKA jag åka på, jag kommer jobba ihop pengarna själv om jag så behöver, fast nä, men nästan. malta, grekland eller usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...