hej min hand gör ont som faan

saknar så galet mycke, GOTLAND. finns nog ingen annat ställe jag trivs bättre på, luv it :)
haha idag skulle jag skära en sån där macka man har i ugnen, och då höll jag i den och skärde in mot handen så lossades jag att jg skärde mej för lillebror, å 3 sekunder senare så skär jag i min jävla hand på riktigt också, rakt över hela handflatan, gjorde inte lite ont ;( hhaha typiskt mej.. gäster hade vi också som satt och åt och fick kolla på blod över handen, myys :) men nu åkte dom precis hem iallafall och jag ska snart lägga mej innen i syrrans rum inatt igen :) älskar hennes rum, skulle faktiskt kunna byta med henne, jobbigt med takfönster bara ;( bara mysigt på nätterna å titta på stjärnor, intressant vaaa? ska sluta skriva mer tråkigt nu, puss och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...