höstlov

bild på lillasyster från i somras
sista dagen på höstlovet idag :(((( jag var i gävle hela lovet, min mammi bor där, hade det jätte bra och tog det lugnt hela veckan, sköönt. Kom hem i fredags och sov hos en kompis då, blev krig här hemma sen men orkar inte berätta om de.. Igår var jag bara hemma, kollade lite på film och så. Och sen hade jag och lillasyster en myyysig kväll, kollade lite på tv, busade och pratade lite innan vi somnade.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, jag måste ju göra något iallafall sista dagen.
Jag vill gå på bio och se saw 3d, har inte gjort de än, den måååste jag se.. hoppas bara att min sööta vän svarar på sms snart. Nu ska jag gå och fixa mej lite och skriver mer sen, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...