jaadu

bild från förra våren typ, något ni kanske inte visste är att jag äääälskar kossor, haha :)
fyfaaan säger jag bara, det här vädret, snöstorm ute. det var inte kul att gå hem i det här vädret, jag och sofir fick snö nålstick i ögonen ;O men iallafall så är jag hemma och lever nu, åt precis oreos, kakorna ni vet, mmmmh :))) och Frida kom nyss hem, helt själv stog hon där å plinga som en galning på dörren ? vet inte hur människan kom hem men pappa måste väl ha släppt av henne här och åkt iväg, ni måste verkligen bry er om det här.. men nu ska jag kolla på oc, det var ett tag sen nu, och sen MÅSTEEE jag plugga. Imorgon ska jag vara i simhallen 8 på morgonen och simma 40 längder, lycka till med det. jag skriver mer sen när jag är på bättre humör, uuuusucvh för snööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...