jag tog en kula för dej

these fuckin' walls must be talking, cuz man I can hear 'em
they're saying you've got one more chance to do right and it's tonight
now go out there and show that you love 'em before it's too late
snart åker jag å träffar 2 fina cheyer, har precis ätit världens godaste mat, mmmmh :) sitter här och dunkar musik, tagga lixom. fryser som faaaan, iskallt i hela huset ;( höhö, fick en bula idag också, mitt på huvet, reste mej upp å så va värsta skåpluckan precis över mej, iiiinte skönt kan jag ju säga, fyfan. börja nästan gråta, hihi :$ helg ska jag åka och köpa massa saker t resan, galet kul :D men nu ska jag gå och fixa mej, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...