luv it

3 av dom 45739 sakerna jag måste köpa ikväll, eller hoppas ikväll. fryser sjukt mycket så jag sitter här med mina tjockisvantar (y) lyssnar på deppmusik och kollar igenom tusen gymnasiepapper, åååh, vill inte. det finns fööör mycket, jag blir bara stressad, men i helgen blir det mässan iallafall. JAG HATAR SNÖ, asså verkligen hatar, fyfan vill bara gråta när jag kollar ut. skit kallt, äckligt, blött, snöbollar flyger runt i hela skolan, kuuul.. men om nåra veckor så ligger jag där på stranden, ni fattar inte hur mycke jag längtar, snö är det värsta jag vet nästan. aja, nu ska jag fortsätta med min deppmusik och gå å rensa garderoben. pussar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilket datum åker du till thailand? :)

2010-11-24 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...