one look thousand tears

seg dag i skolan men ändå inte. fick skjuts hem idag (y) fast jag bor 100 meter bort, menmen, skönt att slippa den äckliga snön :) helt galet, om 3 veckor åker jag bort från den här skiten, snön, sverige, dej, bara sol och mys i 2 veckor fan. ååååh va skönt. imorrn har jag 2 prov och på freda ett till + läxor -.- fyfaaan. orkar inte. men nästa helg ska jag skämma bort mej lite iallafall efter jag vart så duktig (a) ska köpa kläder, smink och massa annat innan jag åker iväg och se harry potter, min idoooool. älskar fortfarande filmerna lika mycket nu som när första filmen kom, om inte mer, hehe. nu ska jag plugga, pussaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...