pappa ♥

idag är det ju farsdag så.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan väl börja med att jag älskar dej. du är världens bästa pappa, och det har jag tyckt i hela mitt liv. skulle aldrig byta ut dej mot någon annan för du är perfekt. du är min idol pappa. jag kommer ihåg när jag var liten, jag ville alltid bli som dej. jag var som en svans efter dej, hela tiden. glömmer inte våra fina minnen. när vi borstade tänderna tillsammans och du lärde mej att låta som en apa då, haha, jag kanske vara 4-5 år ? men jag minns det som att det var igår. och en annan gång när jag också var i den åldern så kommer jag ihåg att när du gick in i mitt rum och sa godnatt så tjatade jag flera kvällar om att du skulle sova inne hos mej men du sa alltid nej och jag blev jätte ledsen, men en natt så kom du in i mitt rum och sov där och jag blev verkligen överlycklig, det värmde i hjärtat. och varje morgon jag gick upp så var jag så avundsjuk på dej för din frukost såg så god ut, alltid varm choklad och 2 limpmackor, 10 år sen var det och jag minns det fortfarande. du var min hjälte och idol, det är du än idag. jag älskar dej pappa, nu och föralltid!

Kommentarer
Postat av: Linn KuNgEn Eriksson

gud va gulligt skrivet. (: <3

2010-11-15 @ 13:28:50
Postat av: Elin

Hihi tack :)<3

2010-11-15 @ 16:12:28
URL: http://beautifulthiings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...