saker du kanske inte visste om mej

  • När jag fyllde 1 år så fick jag en kudde som min storasyster hade gjort åt mej i skolan, sen dess har jag sovit med den, alltså i 14 år. Har jätte svårt att sova om inte jag inte sover med den, hehe ;$
  • Jag är nog den sämsta människan på jorden att visa känslor, när jag är ledsen och glad, speciellt för dom som betyder väldigt mycket. Hatar att jag inte kan visa när jag t.ex. blir glad över något som den personen gör eller ger mej, efteråt när jag är själv mår jag jätte dåligt över det men säger inget..
  • Det går inte en dag utan att lyssna på musik, har jag ingen data, tv, mobil eller något annan att lyssna musik på så sjunger jag för mej själv, höhö.
  • Jag pratar ofta med mej själv, speciellt när jag är ensam hemma för att inte känna mej ensam (a)
  • Jag börjar gråta jättelätt, både när jag är glad och ledsen, eller arg, vad som helst. Men oftast bara när jag är själv och kollar på film, speciellt disney filmer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...