Somtimes I cry about us

varje steg, varje andetag, varje hjärtslag, varje blick, jag vill inte. jag vill inte se dej. försvinn någon gång från mina tankar, jag blir seriöst galen. jag gråter varje dag, varje gång jag ser dej får jag en klump i magen. seriöst fattar du inte hur det sårar. du säger så jävla mycket skit, fattar du aldrig att jag redan sett sanningen och fortsätter att se den varje dag. gör så helvetes ont i hela kroppen, jag vill bara lägga mej ner och skrika tills du försvinner. jag vill glömma allt med dej. det vi hade betydde allt men nu betyder det inte ett skit, trodde det var kärlek, ingen jävla lek. du har förstört mej inifrån och ut. du är blind om du inte sett vad du gjort med mej. jag saknar den jag var, den glada, den som trodde på kärleken och njöt av livet varje dag, fatta att du dödar mej mer och mer för varje dag ditt äckel. jag gjorde allt jag kunde för jag trodde vi hade något speciellt. tss, och att du blev sårad? visst för vad? vafaaaan gjorde jag? du är ett stort skämt. den dagen jag fick reda på detdär, den dagen insåg jag vad smärta verkligen var. det känndes som en kniv i hjärtat. jag tappade andan, kände tårarna rinna ner för kinderna, smärtan i hela kroppen. jag låg i min säng i dygn, åt ingenting, gjorde ingenting. du har orsakat så mycket smärta. seriöst jag vill inte att du ska finnas, lämna mej ifred och försvinn ur mitt liv. föralltid, aldrig mer dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...