svar på frågor

N A N N A
heheh söötis vrf så fin?
vrf så snäll?
vrf så underbar?
vad är din favorit mat?
vad är din favorit film?
va där din mest minnesvärda present/julklapp?
HAHAH lite konstiga men du ville juh har frågor gumman hehe:D<3
S V A R
dom 3 första: man blir som man umgås gumman!
4. Lasange förfan :D
5. Finns mååånga!
6. En nalle puh kudde som jag fick av mamma oh pappa i julklapp, synd bara att den brann upp för några år sen ;$
A P H I N Y A S  B L O G G V Ä R L D
Hur många läsare har du Per dag?
Varför ville du börja blogga?:)
Ska vi följa varandra via blogvin?
S V A R
1. Runt 100 läsare.
2. För mycket tid över, tror jag :)
3. Har inte bloglovin på den här tyvärr.
A L I C E
Haha yeey :))
Ska komma på många frågor nu..
Finns det nån du gillar/har känslor för och isåfall vem? 
Vad är det längsta du har gått med en kille?
Hur gammal är din söööta lilla syster?
Bästa musiken?
Har du bra betyg?
Kommer inte på fler hehe.. ääälskar din blogg!
S V A R
1. Ja men ingen jag vill säga vem det är.
2. Nästan 1 ½ år.
3. Den söta saken är 5 år gammal.
4. Beror på vilken humör jag är på, men söt lugn musik funkar alltid.
5. Jo ganska, bättre än förr iallafall :)
Tack söta du!
S O F I A
Vem är din bästa vän?
Favoritmat?
Vem är det du deppar så mkt över och vill han inte ha dig? 
När fyller du år? 
Skulle du inte kunna göra ett inlägg med hur du gör din header? funderar på att skaffa blogg
kram!
S V A R
1. Har många bra vänner men bara en bästa och det är Ellen :)
2. Skrev jag där uppe.
3. Haha.. vill inte direkt säga vem det är på en blogg men nej det är inte så. lite komplicerat bara.
4. Oktober.
5. Det är bara att ladda ner photoshop och sen experimentera lite :)
kram!
A N N A
om du fick välja en person att dra till en öde ö med vem skulle de va? (:
S V A R
Svår fråga men min mammi tror jag :)
P E R N I L L A
säg någon du skulle kunna dö för?
det bästa som har hänt dig någonsin?
om du fick välja vilken kille du vill i världen, vem skulle du välja då?
S V A R
1. Min familj och mina absolut närmaste vänner :)
2. oj, vet faktiskt inte :O
3. Finns många men har fortfarande en liten Robert Pattinson crush ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...