tönt

asså.. ibland är väl människor ändå för fega, faaan va jag stör mej på fega människor. stå för vad du vill säga och skit i vad andra tycker om dej. och sluta ljug förfan. jag ville ju inte att du skulle bli arg, eller sur, eller lessen. men herregud väx upp vafan, du gör det bara värre genom att ljuga tönt :)))
kollade på harry potter nyss, gick på tv, men ja såg den för nåra dagar sen så de blev tråkit. snart drar lillebror till en kompis och sover där, då blir man ensam hemma inatt, mihihihi. vet inte vad jag ska göra än men nåt hittar jag väl på :)) pussar.

Kommentarer
Postat av: filippa

sv: hehe. Men hur ofta åker du och träffar din mamma då? :)

2010-11-27 @ 22:08:41
URL: http://filipparibbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...