trååååk innan idol


ANTAL:
personer du älskar:
ah alla ja älskar?
Personer du hatar: ingen direkt.
Personer som sagt, jag älskar dig idag: ingen har någonsin sagt ;( nä men kmr inte ihåg.
Glassar du ätit på en dag: ?
Festivaler du ska på detta år: Ingen?
Gånger du varit hög: hög på kärleken..
Personer du saknar just nu: dendär jag inte vill sakna..
Gånger ditt hjärta brustit: för många.

VEM:

Vill du kyssa nu:
ingen ;(
Ska du träffa imorgon: inga planer för imorrn.
Sjöng du senast för: lillasyster.
Hade du senaste en msn konversation med: nannis :D
Spelade du tv-spel med senast: vet inte.
Vill kasta en sten i huvudet på: öhm.
Förtjänar att dö: ingen!
Vill du sova brevid inatt: ...

VAD/VEM:

Gör dig glad:
Mina vänner.
Gör dig ledsen: haaan.
Vad vill du helst göra nu: Spola tillbaka tiden.
Längtar du till: 13e, när jag äntigen får åka bort från sverige..
Tycker du om dina betyg: nja bra?
Ångrar du i ditt liv: ...
Är det bästa som har hänt dig: han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...