tråkigt med kul

Jag har insett att min senaste kyss: Haha jadu, betydde 0..
Just nu tänker jag på:
Det jag inte alls vill tänka på.
Jag pratar: ofta som en tönt, mmm.
Jag avskyr när folk: är falska, fan väx upp.
Jag vill inte: Det där..
Min högsta önskan är: Igen aning.
Min bästa vän är: Många men Ellen förfan !
Min första vän heter: ööhm, jadu.
Kärlek är: bäst på filmer.
När jag lagar mat: kan jag inte låta bli att danska och sjunga !
Jag är rädd för: Spöken, mörker och spindlar/djur med 100 äckliga ben.
Den värsta känslan: att veta att just den aldrig blir din igen.
Den bästa känslan: looove.
Jag blir glad av: Vännerna, dom finns alltid där, oavsett.
När jag är ledsen: Vill jag ha någon som betyder mycket hos mej eller bara vara helt ensam.
Jag är bäst på: Mycket!
Jag är sämst på: Mycket!
Min mobiltelefon är: Är min bebis.
Innan jag somnar på kvällen: Ligger jag och tänker på allt och inget.
När jag vaknar på morgonen: Vill jag döda någon, fast nä.
När jag var liten: Ville jag bli stor.
Nu vill jag: Bli liten igen..
När jag blir stor: Ska jag leva liveeet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...