älskling du är allt

Gubben allt du gör, allt du säger, att du bara finns.. Du får mej att känna någonting jag aldrig känt förut. Du får mej licksom att känna hopp när jag vet att det igentligen inte ens går, du får mej att känna den pirriga känslan i magen som när man är nykär varjedag fast vi vart tillsammans i snart 1 och ½ år. Du är underbar, finns inga ord och jag blir galen för det. Du är mitt allt, du är min luft, mina hjärtslag, mina steg, exakt allt.. Fan utan dej är jag ingenting. Jag har aaaaldrig i hela mitt liv älskat någon så mycket som jag älskar dej, för varje gång jag mått dåligt, kännt mej nere, vad som helst, så har det alltid vart du som funnits där för mej. För mej är du lycka gåner 1000 och mycket mer än så. Det vi har ska aldrig ta slut, du har lovat mej och jag har lovat dej. Vi har kämpat för mycket för att det ska kunna hända någonting.. Du och jag föralltid, det är menat så. Jag älskar dej verkligen, du fattar inte hur mycket! Kan skriva en bok till men jag vet att du är typ påväg till mej från bussen nu och här sitter jag på mitt rum och gråter som en gris så borde gå och fixa mej nu. Glöm aldrig att jag altid finns här, varje sekund i resten av livet. Du och jag för alltid mimmon, kommer du ihåg ?


Kommentarer
Postat av: Erika Norman

Frågestund! passa på medans det varar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...