dagen

Började somsagt med simning, gick skitbra.. höhö. Nä ja kunde knäppt andas för gullungarna skvätte en del vatten i ansiktet och sen var jag inte me sista delen för de va tråkit, men annars gick de :) Skit seg dag, 2 håltimmar och 2 riktiga lektionen, kul verkligen. Va så jävla trött så jag trodde att jag skulle somna där ett tag men istället skrattade jag oavbrutet i en halvtimme och då vaknade man till lite, intressant dära. Åt precis en toast, tjockis, men vafan man får inte schnygga kusvor av att svälta. Har ingen aning om vad jag ska göra nu, behövde inte hämta skitungen på dagis och har inga läxor, bara en massa tid. Tror jag kanske ska träna lite, men vet inte än. Aja hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...