every time you look at me

Ska precis börja packa lite kläder till imorrn. Mammi kommer och hämtar upp mej efter skolan och sen åker vi och hälsar på familjen i Bromma. Ska även sova där en natt. Åååååh va jag saknar dom, och mina små favoritungar, hihi.
Det är fortfarande som och 13 grader ute, låt det aldrig ta slut! Ska bli asskönt nu med lov i över en vecka så man kan va ute hela dagarna. Jag och min sötnos ska in till stan en dag och leta efter balklänning, skor och sånt kul. Hoppas bara man hittar någonting, hatar den här panikkänslan, kommer fan sluta med att jag går dit i skolavslutningsklänningen från förra äret, hähä.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar: Hehe, nja. Men tack (a)

2011-04-14 @ 19:19:46
URL: http://litemer.webblogg.se/
Postat av: Sara

2011-04-14 @ 22:33:14
Postat av: Sara

Bromma är bäst! Jag bor i bromma! :-D Var i bromma ska du?:-) din blogg är jättebra! :-)

2011-04-14 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...