kärlek..

''Dem stod framför varandra. Hon undrade vad som var fel. Frågan hon inte skulle ställt. För orden rann ut från hans mun. Men hon kunde inte uppfatta vad han sa. Allt hon hörde var ''Då kommer det inte fungera.'' 
Och hennes lungor tappade luft, hennes ben tappade sin styrka, hennes ögon fylldes av tårar. Hela hennes värld rasades samman. Det var inte så det skulle gå till, det var en självklarhet att det skulle fungera. 
Hon fungerade ju inte utan honom, han var hennes universum. Och i samma ögonblick som hennes ben vek sig och hon var beredd att falla till marken, tog han tag i henne. 
Han såg henne djupt i ögonen och han berättade, hur underbar hon var, hur mycket han älskade henne, och trots allt hon gjort tänkte han inte släppa taget. Inte den här gången.''

Text från Ronja ! :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hehe, ser att du gillade texten jag skrivit.. :)

2011-04-14 @ 18:54:53
URL: http://litemer.webblogg.se/
Postat av: Ronja

Men eftersom att det är jag som har skrivit texten skulle jag uppskattat att du sa till innan du tog den, eller skrev att det var jag som skrivit den. Hehe :p

2011-04-18 @ 21:50:34
URL: http://litemer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...