sooool

Såg att jag hade fått lite färg när jag kom hem. Det var seriöst över 20 grader inne i stan idag och jag äääälskart!! Satte på sommar musik nu direkt när jag kom hem, det man har längtat efter i månader har äntligen kommit hit. Va ju somsagt inne i stan idag och letade efter klänning, skort, smycken och sånt till balev, allt är klart nu, får pengar ikväll och sen drar jag och ellen in till storstaden imorrn igen och shoppar loss. Fan va skönt det känns nu, hade panik där ett tag men nu har man äntligen hittat. La mej och solade en liten stund när jag kom hem, ska nog ut igen nu innan älskling kommer hit. Puss alla gulliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...