sweeeeet

Sitter här med färg i håret, hihi. Fan det kommer bli orange känns det som :/ men vafan, det kan man väl fixa till. På måndag ska jag och ellen in till stan och köpa, om vi hittar, klänning, skor, smycken och sånt till balen, gaaah va jag längtar, vill fan inte ha någonting som alla andra har.. Min söta lillasyster är ute och leker, tänkte gå ut och vara med henne ett tag men tror jag kommer skrämma hennes kompisar om jag kommer med färg i håret och morgonrock, haha. Aja ska gå och duscha nu, puss.

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a 's

svar jaha okej, skitfint iallafall! :)

Ställ gärna en fråga eller fler i min frågestund!:)

Jag kommer svara muntligt i ett videoinlägg.

2011-04-12 @ 19:49:30
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...