Uttråkad

ANTAL:
personer du älskar:
alla jag älskar?
Personer du hatar: ingen
Personer som sagt, jag älskar dig idag: 3
Glassar du ätit på en dag: vet inte
Festivaler du ska på detta år: ingen
Gånger du varit hög: ingen
Personer du saknar just nu: många
Gånger ditt hjärta brustit: ...

VEM:

Vill du kyssa nu:
min siiiimon
Ska du träffa imorgon: får jag se då
Sjöng du senast för: vet inte
Hade du senaste en msn konversation med: haha msn..
Spelade du tv-spel med senast: själv
Vill kasta en sten i huvudet på: finns väl några
Förtjänar att dö: ingen
Vill du sova brevid inatt: simon

VAD/VEM:

Gör dig glad:
mina närmaste
Gör dig ledsen: ingen nu
Vad vill du helst göra nu: resa till ett varm jävla land
Längtar du till: SOMMARN
Tycker du om dina betyg: nja vet inte
Ångrar du i ditt liv: finns väl en del saker, men vafan, glömma och gå vidare bara
Är det bästa som har hänt dig: han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...