Bara för att.

TIO HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.
Har du ett syskon? Ja, fler.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Hha ja typ.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nä.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja. 
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ne.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nooo.

SEXTON VEM:
Vem är din bäste vän? Eller Björkung min lilla gullunge.
Vem älskar du? Dom som står mej nära, familj och vänner.
Vem vill du bli full med? Hahaha, finns många. :)
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa.
Vem är snyggast i världen? Svårt, finns en jävla massa snyggingar i världen.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mina barn om jag skulle ha några, eller typ rädda barnen eller nåt sånt. ;p

Vem är snällast i världen? Jag?
Vem vill du prata med? ...
Vem såg du full senast? Hehehe :)
Vem vet allt om dig? Finns ingen, ingen kommer heller.
Vem kysste du senast? Simon.
Vem kramade du senast? Ellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...