.

Postat av: Anonym
Varför pratar du så dålig engelska? Är det sekretessbelagt?
Svar: Haha jadu, har ingen aning om vem du är och hur fan ska du vetu hur jag pratar, har ingen aning om vad andra frågan betyder så jag vet inte ? :P


Postat av: vddv
vilken BH storlek har du??? ^^
Svar: Hah? :p 75c

Postat av: Ellen Björkung
Varför är du så underbar älskling? :*
Svar: Man blir som man umgås gumman! ♥

Postat av: Anonym
Är du oskuld ? 
Var ser du dig sj om fem år ? 
Har du funnit ditt livs kärlek isf vem ?
Svar: Nej.
Rik som fan, sitter i en fet villa i USA, haha nej, men jag vet inte, kanske går runt med en bebis i magen.
Min Simon är underbar, min prins.

Postat av: Olle på bollen
Är du mästare på särskrivning?
Svar: Haha, ja faktiskt.

Postat av: :)
Hur många skolor har du gått på ?
vad ska du söka för gymnasium ?
kan inte du berätta nåt om dina gamla vänner, några du inte umgås med längre, eller dina vänner du har nu,
kram !
Svar: 2 stycken.
Spånga, naturbruksvetenskap.
Jag ska fixa ett inlägg om det :)
Kram

Postat av: Anonym
vad har du för kamera?
vilka objektiv har du?
vart redigerar du dina bilder?
när började du fota?
när fick du din kamera?
har du några tips på vad man kan fota?
Svar: Canon eos 500d
Standard objektivet, 18-55, och ett 70-300+macro.
Photoshop, aldrig något annat.
För flera år sen, när jag var liten, kommer inte riktigt ihåg.
Jag har haft flera men köpte min system för runt ett år sen.
Exakt allt, vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...