hiss och diss

  • Musik ! Det kan aldrig vara fel på något sett.
  • Lov om en vecka, fyfan va skönt...
  • Min älskling, finns ingen gulligare människa. Han gör allt för mej, spelar ingen roll vad det är, jag älskar honom mest av allt. Sjunga och spela gitarr kan han också :$
  • Myssdress, ååååh, älskar det.

  • Vinteeeeern. Seriöst, ingen njuter av 20 minus och det är fan snart mars, dax att försvinna kanske?
  • Läxor, prov och allt sånt man bara får huvudvärk av.
  • Mens, det ända bra är man kan äta godis och glass och ha något att skylla på. Men att det ska göra så jävla ont..
  • Dryga människor, ska alltid förstör det roliga med sina dryga åsikter om allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...