huvudstaden

Dålig uppdatering idag eftersom att jag tillbringat den inne i huvudstaden. Kom precis hem, ska lägga upp bilder på kläderna jag köpt snart också. Kom dit med fullt konto och hem med tomt trotts att jag bara skulle köpa något till Simon.. Blir så jävla arg på mej själv att jag aldrig kan ha kvar en krona. Men nöjd blev jag iallafall. Snart kommer pojken hit en stund, vi ska väl bara prata. Sen måste jag plugga en massa, städa och fixa 100 saker till. Ikväll blir det nog film med lillebror och hans gulliga vän. Puss.

Kommentarer
Postat av: lina

jontes gulliga vän, snackar du om han me blå ögon? ;)

2011-02-13 @ 11:21:25
URL: http://linagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...