sovgott

Smile bitch.
Myyysig kväll har det vart. Den började med att jag pratade lite med min kära pappa om en del jobbiga saker, sen kom farfar och alla hit. Vi åt, pratade och sen åt vi igen och kollade på tv. Nu är jag jätte trött och måste lägga mej snart. Imorgon blir det stan. Trodde jag hade 0 kr på kortet med det visade sen att jag hade en del, dagens höjdpunkt (y) plus att jag fick pengar av farfar också. Ska köpa en gräääj till pojken imorgon också, alla hartans dag på måndag nivet.. Vet redan vad jag ska köpa, om den finns så lär han bara bli sur, men vafan min humor är min humor ! :) Nu blir det sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...