snö är inte bra

Snart är det dax för solsidan. En av veckans höjdpunkter, har aldrig hänt att jag inte skrattat åt dej. Min humor.  Efter det blir det duschen och sen vet jag inte, ska kanske se på någon rolig film. Just nu mår jag illaaaa, har ätit 2 cupcakes och håller på att spy.. Imorgon är det iallafall alla hjärtans dag, seriöst så tycker jag inte om den dagen sådär jätte mycket. Känns bara som att allt är så överdrivet. Men lite mys är det. Efter skolan åker jag hem till älskling, lite senare kommer min lossas mamma och lillasyster dit och hämtar mej så drar vi 3 på restaurang, det blir kina. Kommer nog bli en bra dag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...