ful unge


Hähä där har vi den. Sov i kläder för det var på dagen, hade inte sovit ett skit på natten så jag fick stanna hemma och sova (y) Hihi min Elin kudde med gulliga kaniner på som jag sovit med sen jag var 3 är också med :$
Har pluggat i tre långa timmar nu, har kramp i axeln och armen eftersom jag inte gjort något annat än att skriva. Har ungefär lika mycket kvar så jag lär ju sitta uppe ett tag ikväll. Provet ska fan gå okej imorgon iallafall. Saknar redan min mobil fast den bara vart sönder i några timmar, nu har jag en äcklig sen gammal ful mobil jag bara vill kasta i vägger för den suuuger. Men nu ska jag fortsätta, döda meeej. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...