suris

Asså seriöööst? Jag låg iallafall på minst vg nivå på so provet, å får vg- ? Asså jag skrev tills jag fick kramp, kunde varje jävla fråga, hur kan jag få - på de. Asså jag blir så suuuur. Spelar ju ingen roll om man pluggar, va sååån.
Lärare ♥
Hörde att spanska provet jag ska ha imorgon är omöjligt. Nästan ingen hinner med halva provet ens typ? Känns ju tryggt :) Kan ingenting heller så det lär ju gå åt helvete. Men jajaaa lov snart iallafall så då kan man skita i allt det tråkiga och kämpa vidare senare.
Idag var sista dagen för att välja gymnasium, och den första dagen jag typ darrar. Tänk att lämna min fina lilla skola, nä glöm fina. Men man kommer ju sakna alla så galet mycket, alla minnen därifrån.. Vill inte lämna det men samtidigt så vill jag, svårt detdär. Men efter sommarlovet när man väl börjat så kommer det säkert kännas helt rätt. Bara jag inte kommer in på mitt typ 3ehandsval, skulle kännas lite piss eftersom att där vill man ju lixom inte gå :)
Nu blev det en jävla massa text så grattis till er som orkat läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...