ge mej

Är desperat efter jeans. Ge mej pengar någon, snälla. När jag äntligen hittade mina jeans som satt perfekt på och allt, så går dom sönder, inte lite heller. Haha skrattar när jag tänker på det fast jag igentligen borde gråta. Jag skulle dra dom från en krok, en vass, krokjävleln fastnar i jeansen och river upp hela jävla benet, hahaha. Hur kul är inte det liksom. Nej men jag ver inte vad jag ska göra. Har levt i mina mjukisar i veckor känns det som.
Ikväll kommer lillebror och pojvännen hit och sover här, är sjukt mörkrädd så det passar mej, hehe. Ingenting på tv som vanligt och har ingen bra film hemma heller, kul. Nu ska jag fortsätta att leta efter jeans. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett inlägg om din navelpiercing eller visa bilder och så ? :)

2011-02-04 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...