you and i

Sitter framför datorn i mitt iskalla rum och lyssnar på den här låten. En favorit jag aldrig tröttnar på. Ska snart byta om till myskläder och sätta mej vid tvn där nere, kanske sätta på någon sorglig film och plocka fram näsdukarna, haha nej, men är det något jag tycker är skönt så är det att få gråta ut i sin ensamhet när man är så trött att man inte förstår att man är vaken. Vet inte varför men så känner jag.
Sitter och tänker på min pojkvän av någon anledning, vet inte varför men det gör mej lite galen att inte kunna sluta. Träffade honom för några timmar sen, jag vet att han kommer snart men jag saknar honom något galet ändå. Jobbigt värre.
Men jag skriver senare när jag har lust. Puss.

glöm inte frågestunden, länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...