älskling

finns ingen finare bebis, mitt lilla charmtroll !
igår mötte jag syster, hennes kille och deras 3 fina barn inne i stan, vi åkte skridskor och hade det mysigt. sen sov jag där också. nu har vart hemma i någon timme och ska snart duscha. imorrn börjar skolan också, dax att dö ? nej men seriöst, jag vill inte, inte imorrn iallafall. men lite kul kommer det väl bli när man väl kommit iväg förutom att ens lärare är helt galen på en utan anledning ? ikväll måste jag plugga också, kul. ååååh..

Kommentarer
Postat av: shahin

hahah fett ful

2011-01-09 @ 20:58:15
Postat av: shahin

hahah fett ful

2011-01-09 @ 20:58:33
Postat av: Elin

sv: Fett gaaaaay du e shahin -.-

2011-01-09 @ 22:34:35
URL: http://eeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...