fem saker ni kanske inte visste om mej

1. jag är sjukt mörkrädd och tror på spöken och allt sånt. när jag är ensam hemma så kan jag få typ panik attacker och vågar inte röra på mej för jag är säker på att någonting finns i huset, stööört.
2. jag sjunger ooofta, i duschen, i skolan, hemma, till och med i sömnen (?)
3. jag kan se in i framtiden ibland, fast ingen tror mej..
4. jag gråter ständigt, måste vara nåt fel, att jag har för mycket vatten i min kropp eller något sånt. jag kan råka göra sönder en penna och börja gråta för det, nä kanske inte, men gråter för nästan allt.
5. jag skrattar åt allt, kan bli sjukt irriterande ibland men jag kan inte hålla det inne. jag skrattar åt alla ord jag tycker låter roliga, saker andra gör, även om något är helt normalt så skrattar jag. jag skrattar tillåmed när jag är helt ensam. haha, pinsamt. och så skrattar jag alltid när man verkligen inte ska skratta, när andra gör illa sej, asså inte bara slår i tån utan när det är lite allvarligare, och så började jag skratta av en film förut som handlade om krig för att någon ramlade av en bomb typ, hur hemsk är jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
1995 | Stockholm | Mitt liv
Läs mer om mig...